Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do mapy serwisu

Podpisano umowy na realizację dwóch inwestycji gminnych

Znajdujesz się w: Nasza Gmina Aktualności
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Podpisano umowy na realizację dwóch inwestycji gminnych - Podpisano umowy na realizację dwóch inwestycji gminnych” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Podpisano umowy na realizację dwóch inwestycji gminnych

Aktualności

2025-11-05 09:44

28 października br. podpisane zostały dwie umowy z firmą USBUD Marian Szudra z Kwilcza na realizację zadań pn: „Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Szczepankowie – modernizacja dachu”
koszt zadania: 152 979,16 zł brutto
termin realizacji zadania: do 15.12.2025 r.
oraz na zadanie pn. „Wykonanie przyłącza wodociągowego w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 184”.
Koszt zadania: 70 015,73 zł brutto.
Termin realizacji zadania: do 15.11.2025 r.
Przy podpisaniu umów obecny był także radny Szczepankowa.

 

podpisanie umów na realizację dwóch inwestycji gminnych

Urząd Miasta i Gminy Ostroróg

Urząd Miasta i Gmina Ostroróg

Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg, woj. wielkopolskie
tel: 61 2916565/ 61 29 31 710
fax: 61 2916597/ 61 29 31 712
email: Ostrorog_UMiG@wokiss.pl
NIP: 787-10-77-050
Regon: 000528155

Gmina Ostroróg

ul. Wroniecka 14
64-560 Ostroróg
NIP: 787-20-79-111
Regon: 631258253

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.