Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do mapy serwisu

Władze

Znajdujesz się w: Urząd Miasta i Gminy Władze
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Władze” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Władze

Artykuł

Urząd Miasta i Gminy Ostroróg
ul. Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg
tel. (061) 29 31 710,
695 455 955
fax. (061)  29 31 712
e-mail: sekretariat@ostrorog.eu
internet:www.ostrorog.pl

Adres skrzynki pocztowej ePUAP

/r3xl98ic6j/skrytka

 

Adres skrzynki e-doręczeń

Urząd Miasta i Gminy Ostroróg 

AE:PL-70283-12369-THAHG-28

 

Godziny pracy:

Poniedziałki 8:00-16:00
Wtorki, Środy, Czwartki, Piątki - 7:30-15:30

Burmistrz Miasta i Gminy Ostroróg

Jarosław Libera
przyjmuje interesantów
we wtorki w godz. 13:00-16:00
oraz w czwartki w godz. 8:00-10:00

po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod nr 61 29 31 710 

 Z-ca Burmistrza

Dariusz Wachowiak 

przyjmuje interesantów w godzinach pracy Urzędu

  

Przewodniczący Rady Miejskiej w Ostrorogu 

Tomasz Antoniewski

 

Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej w Ostrorogu

Mateusz Czapracki

Marta Napierała-Werner

 

 

 

TABLICA INFORMACYJNA URZĘDU

NAZWISKO

STANOWISKO

ZAKRES CZYNNOŚCI

NR POKOJU

Jarosław Libera

Burmistrz

 

11

Dariusz WachowiakZ-ca Burmistrza Sekretarz 

13


Beata Szulc
 



Joanna Nowakowska

 

Skarbnik





Kierownik Referatu 

Kierowanie Referatem Finansowym, opracowywanie projektów budżetu, nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy

 

 

Kierowanie Referatem Organizacyjnym i Spraw Pracowniczych, obsługa sekretariatu, promocja gminy

 

16

 

 

12

Monika Fąferek 

Podinspektor

Biuro podawcze

 

Jolanta Konieczna

Inspektor

Księgowość budżetowa

15

Ewelina Grześ Jasińska 

Inspektor 

 Księgowość budżetowa, środki transportowe

15 

Bernadeta Słupińska

Inspektor

sprawy kadrowe, BHP, prowadzenie spraw obronnych, archiwum zakładowe, sprawy wojskowe

3

Ewelina Hoffmann Kociemba 

Inspektor

księgowość: podatki i opłaty lokalne

14



Elżbieta Brzóska

 

Honorata Biniak



Inspektor


Referent



wymiar i pobór podatków, prowadzenie ewidencji podatników, użytkowanie wieczyste

 

zwrot podatku akcyzowego, inwentaryzacja 

14

 

Anna Przybysz

Podinspektor

rozliczenia z tytułu podatku od towarów i usług VAT, 

 15

 

Patryk Kaczmarek 

 

Referent utrzymanie dróg, ochrona środowiska i leśnictwa: zimowe utrzymanie dróg, zezwolenia na usuwanie drzew i krzewów, zadania z zakresu utrzymania terenów zielonych.26 


Małgorzata
Bloch 

 

 

Małgorzata Białasik

Z-ca Kierownika USC

 

 

Inspektor

prowadzenie spraw z zakresu USC
 

 


ewidencja ludności i dowodów osobistych, ewidencjonowanie i prowadzenie rejestru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

3

 

 

3

Agnieszka Cembrowicz

Kierownik Referatu


Kierowanie Referatem Gospodarki Przestrzennej i Rozwoju Lokalnego, zadania z zakresu ochrony środowiska, gospodarki odpadami i gospodarki ściekowej, rolnictwa, budowa i modernizacja dróg, zajęcie pasa drogowego, zwalczanie zaraźliwych chorób zwierzęcych

23

Agnieszka Kuligowska

Inspektor


prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem zamówień publicznych, inwestycje, ewidencja działalności gospodarczej, sprawy związane z oświetleniem ulicznym,  wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu

22


Paweł Białasik

 

Monika Kobiałkowska

Inspektor

 

Referent


planowanie przestrzenne, obrót nieruchomościami,  budownictwo

 

podziały i rozgraniczenia

22

 Beata Nowakowska

Inspektor


sprawy z zakresu oświaty, wydawanie zezwoleń na organizację imprez masowych, realizacja zadań z zakresu kultury fizycznej, rekreacji i wypoczynku, przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących kosztów kształcenia młodocianych pracowników

 

25

Magdalena Kaszkowiak



Inspektor 

 

 

zapewnienie obsługi administracyjnej Rady, jej komisji i jednostek pomocniczych, obsługa strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej 

32

Zuzanna Spychała 

Podinspektor 

 


Analiza pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania z dostępnych funduszy, przygotowanie dokumentacji/załączników do złożenia wniosków o finansowanie projektów z funduszy zewnętrznych, kontakt z instytucjami pośredniczącymi.

 

 

 

23 

Madlena

Kubiak 

Inspektor

 zakres spraw związanych z ustawą o pożytku publicznym i wolontariacie, nadzór nad  działalnością sołectw i przeprowadzanie wyborów  sołtysów, świetlice wiejskie  

W urzędzie zatrudnionych jest 4 pracowników obsługi

UMiG Ostroróg

Urząd Miasta i Gmina Ostroróg

Wroniecka 14, 64-560 Ostroróg, woj. wielkopolskie
tel: 61 2916565/ 61 29 31 710
fax: 61 2916597/ 61 29 31 712
email: Ostrorog_UMiG@wokiss.pl
NIP: 787-10-77-050
Regon: 000528155

Gmina Ostroróg

ul. Wroniecka 14
64-560 Ostroróg
NIP: 787-20-79-111
Regon: 631258253

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.